A storia di u fogliu d'aluminiu

A prima pruduzzione di foil d'aluminiu hè stata fatta in Francia in u 1903. In u 1911, Tobler, basatu in Berna, in Svizzera, hà cuminciatu à imballà barre di cioccolata in foglia d'aluminiu.A so striscia triangulu distintiva, Toblerone, hè sempre largamente usata oghje.A pruduzzione di foglia d'aluminiu in i Stati Uniti hà cuminciatu in 1913. Primu usu cummerciale: Packaging Life Savers in i so tubi di metalli brillanti famosi in u mondu.A dumanda di foglia d'aluminiu hè cresciuta durante a seconda guerra mundiale.I primi appiicazioni militari includenu l'usu di paglia caduta da i bombardieri per cunfonde è ingannà i sistemi di seguimentu di radar.U fogliu d'aluminiu hè assai impurtante per u travagliu di difesa di a nostra casa

A storia di u fogliu d'aluminiu

Crescita di u mercatu di fogli d'aluminiu è imballaggi

In u 1948, i primi cuntenituri di imballaggi alimentari full foil preformati apparsu in u mercatu.Questu hà sviluppatu in una linea cumpleta di cuntenituri di foil stampati è furmati à l'aria chì sò venduti in ogni supermercatu.L'anni 1950 è 1960 anu vistu un periodu di crescita stupente.Cene TV in vassoi di compartimentu cumincianu à rinfurzà u mercatu di l'alimentariu.I fogli di imballaggio sò ora divisi in trè categurie principali: fogli di casa / istituzionale, contenitori di fogli semirigidi è imballaggi flessibili.L'usu di foglia d'aluminiu in ognuna di queste categurie hè cresciutu constantemente annantu à i decennii.

A storia di u fogliu d'aluminiu2

Preparazione di l'alimentariu: U fogliu d'aluminiu hè un "fornu duale" è pò esse usatu in i forni di cunvezione è i forni assistiti da fan.Un usu populari per u fogliu hè di copre porzioni più fini di pollame è carne per prevene l'overcooking.L'USDA furnisce ancu cunsiglii nantu à l'usu limitatu di foglia d'aluminiu in i forni di micru.

Insulazione: U fogliu d'aluminiu hà 88% di riflettività è hè largamente utilizatu per l'insulazione termale, u scambiu di calore è u cable.L'isolamentu di l'edifiziu cù foglia ùn solu riflette u calore, i pannelli d'aluminiu furnisce ancu una barriera protettiva di vapore.

Elettronica: Foils in condensatori furnisce un almacenamentu compactu per a carica elettrica.Se a superficia di foil hè trattata, u revestimentu d'ossidu agisce cum'è un insulator.I condensatori di foglia sò cumunimenti truvati in l'equipaggiu elettricu, cumprese i televisori è l'urdinatori.

Campionamentu geochimicu: I geochimisti utilizanu un fogliu d'aluminiu per prutege i campioni di roccia.U fogliu d'aluminiu furnisce un contenimentu di solventi organici è ùn contamina micca e mostre quandu sò trasportati da u campu à u laboratoriu.

Art and Decor: A foglia d'aluminiu anodizatu forma una capa d'oxidu nantu à a superficia d'aluminiu chì pò accettà tinture culurite o sali di metalli.Per mezu di sta tecnica, l'aluminiu hè utilizatu per creà fugliali di prezzu, di culore brillanti.


Tempu di post: Jul-29-2022